h1

Kvällspass

augusti 17, 2011

Bestämde med Bosse att vi skulle springa ikväll och jag åkte hem till honom med mina nyinköpta löparpjuck. Mina gamla står kvar på arbetet, glömde dem när jag åkte hem från HK i Suris. Ända positivia är att jag var tvingad att köpa nya och detta gjorde jag idag när jag var i Örebro.

Vi bestämde oss för att försöka springa på 5:20 tempo, rundan är nästan 13 kilometer. Kände direkt när vi började springa att detta kommer bli tungt idag, sprang intervaller med nocout.se igår och träningsvärken hann precis komma smygande innan vi drog ut.

Dagens runda gick på 1:07 vilket gav en snittid på 5:19, mission completed!
Enda smolket i bägaren är att jag hade ett par gamla byxor, fick skavsår på låren och nu bävar jag för att gå in och duscha…kommer svida SATAN!

Lämna en kommentar