h1

Svårt att se!

april 1, 2013

Denna natt har varit värst, vaknat i princip varje gång jag rört på mig då det gjort ont, detta trots en kraftig cocktail av Ipren och Alvedon. När jag sen gick upp kunde jag nästan inte se något på högerögat då det var igensvullet. Märklig känsla helt klart. Lena skrattade gott åt mig.

Snart kommer Jarmo hit och vi ska på Elmiamässan för att kolla bilar. Hoppas att mina piller hjälper mig under dagen och att tyngdkraften hjälper till att få ner svullnaden i ansiktet, detta ser ju för löjligt ut!

Kommentera

