h1

Elmiamässan

april 1, 2013

Ytterligare en gång har Jarmo och jag åkt till bilmässan i Elmia. För vilken gång i ordningen vet jag dock inte. Första gången som jag lixom har ett minne av det är typ 2002. Årets mässa kommer inte att gå till historien som en av de bättre, inget speciellt att titta på. Men som vanligt väldigt trevligt ändå, saknade dock lite roliga stånd med vansinnigt billiga grejer att köpa.

Bilen vi åkte i var Superb

Mitt ansikte och det tandonda har under dagen blivit mycket bättre, känns fruktansvärt skönt helt enkelt. Dock är svullnaden i allra högsta grad påtaglig. Blir ju kul i morgon då jag har kunder att ta hand om i några dagar…

Kommentera

