h1

Hos tandläkaren

mars 31, 2013

Var på akuttid idag då högra sidan av mitt ansikte börjat svälla upp till närmast groteska former. Inte bara att det ser galet ut, det gör galet ont oxå. De tog några bilder, jag fick vänta i dryga 45 minuter och sen fick jag komma in och prata med en läkare som konstaterade att jag hade en kraftig infektion och det enda som hjälper är en penicillinkur. Åkte och hämtade det på apoteket och nu hoppas jag på underverk, inte vansinnesvärk som  jag haft i natt.

2 kommentarer

  1. Fy! Hoppas på snart bättring.


  2. Mmm…skulle vara fantastiskt att få sova en hel natt…



Kommentera

