h1

Måndagsträning

februari 11, 2013

Lyckades få till lunchträning idag, en cykeltur till stan och sen köra bodypump och sen cykel hem i solsken, fantastiskt! Kändes rätt så bra i kroppen idag, tror det var bra att ta det lugnt igår. Men vad som märks lite extra nu när jag kör Creatin är att det fullkomligt forsar svett så fort jag rört på mig.

Vattnet binds i kroppen och vid ansträngning så…det bara rinner! Brukar förvisso bli ganska svettig så fort jag drar igång men det har onekligen blivit en förändring. Börjar dessutom känna mig lite starkare, vilket är kul förstås!

Kommentera

