h1

I biltestartagen

januari 27, 2013

Jarmo kom och hämtade mig och så susade vi ner till Tornby för att kolla lite bilar. Först till Hyundai och titta o klämma lite på nya Santa Fe, ett allvarligt alternativ till nästa bil för min del. 4 hjulsdrift och hög höjd, egentligen precis det jag behöver i jobbet.

Bilen var kanon, möjligtvis att själva testet blev lite för kort, bara 10 minuter. Kan tänka mig att få testa den lite längre, typ en helg eller nått.

Efter det susade vi över till Toyota, mest för att se om de bjöd på fika eller nått, vilket de gjorde, och sen kolla in någon kul bil. Vi testade Auris hybrid, trevlig bil som är häftig att köra på el men herrejösses, växellådan är ett skämt!

Sen drog vi till XXL där jag spontanshoppade (till Jarmos stora förvåning) ett par löparskor. Därefter bar det hem och blev lördag!

Kommentera

