h1

Lunchpass

december 12, 2012

Det blev ett bodysteppass på lunchen idag, riktigt skoj dessutom. Men förvånansvärt få som var med på passet, vi var bara 6 personer. Tog dock ut mig så att svetten rann nått så alldeles. Insåg att funktionströjan jag hade på mig börjar bli gammal, de luktar helt enkelt faan om dem när de ”tar slut” så att säga. Inte roligt alls. Men det är ju lösbart, bara att slänga och köpa ny!

Nu sitter jag om mumsar i mig fläskfilégryta och pasta innan jag susar iväg mot Eksjö för julbord.

Kommentera

