h1

Ingen träning…

december 2, 2012

Vilken skitvecka, i alla fall rent träningsmässigt. Redan i måndags kände jag av halsen och vågade inte köra något pulspass utan valde gymmet. På tisdagen var jag ute hela dagen, demo i skogen, och drog på mig en ganska ordentlig förkylning. Fick feber och mådde skit rent ut sagt. På onsdagen var jag återigen ute och hade min demo och förkylningen blev inte precis bättre av det.

Sen har jag varit uppe på kontoret i Sura för sälj/teknikermöte och julbord tors – lör och då blev det inte mycket träning av. Mer av annat…

Idag hade jag tänkt träna men är mer förkyld än någonsin. Skit!

Kommentera

