h1

Körkortet tillbaka

oktober 31, 2012

Då så, då är det bara att ge sig ut på vägarna igen. Körkortet är tillbaka och det är bara att var ärlig, jag har saknat det enormt mycket. Sista två veckorna har det varit fördjävla jobbigt och det har nog gått ut över mitt humör till och  med. Inte helt oväntat kanske då just bilåkandet inte bara en viktig del i mitt jobb (typ 90%) utan det är även min stora hobby.

Nu ska jag ut o susa i min Mustang med nytt avgassystem, det har jag längtat efter oerhört mycket.

Kommentera

