h1

Spinningpass

oktober 6, 2012

I gårkväll var jag med på ett spinningpass på Campushallen som NocOut höll i. Det var ett pulspass och det har jag inte testat förut, jätteskoj. Häftigt att hela tiden få se hur man ligger till i ansträningen, även jämfört med andra. Man får ange sin maxpuls själv och det var väl möjligtvis där som jag gjorde lite fel. Sa 200, vilket stämmer på löpning men på cykel kommer jag inte upp i mer än dryga 190. Det fick konsekvenser under hela passet då vi skulle ligga inom vissa zoner i förhållande till vår maxpuls!

Så här såg mitt pass ut:
Palmér_121005_1720

Helt klart jätteroligt. Nästan så att jag skulle vilja köra det igen. Nu har jag ju inget kort på Campushallen dessvärre…

Kommentera

