h1

Träningsdags

september 27, 2012

Har gått och införskaffat mig nytt träningskort, det blev på Actic och ett sånt där MAX kort som gör att jag kan träna på alla deras gym. Perfekt då jag gärna vill träna med Andreas igen och han håller till på Actic City, gamla Sparbankshuset, men även vill fortsätta och köra lunchträningen på gamla Feelgood och nu kan jag alltså det. Perfekt helt enkelt!

I tisdags var det således dags att börja gymträningen igen och ett ganska lugnt pass med fokus på ben och rygg avslutades. Kändes alldeles fantastiskt kul måste jag säga. Räknar nog med att träna gym med Andreas minst två gånger i veckan, gärna mer!

I morgon vankas det Bodypump tillsammans med Micke och om allt blir som det ska så äter vi ihop uppe på Lagerbladet, en helt klart vinnande kombination!

Kommentera

