h1

Lokmilen

augusti 27, 2012

Det var ett tag sen jag sprang LOK milen och följdaktligen kände jag mig taggad idag när jag gav mig iväg. Kändes som om det fanns lite ”ös” i benen helt enkelt. Den gode Bosse var med och han tyckte det skulle bli spännande att hänga på. Han har lite problem med att gå ut för hårt, brukar straffa sig fruktansvärt hårt för honom. Försökte springa under 50 minuter men, nej, det går inte ännu. Det blev 50.51 och det får man väl vara nöjd med.

Ska springa Blodomloppet i Västerås på onsdag och vem vet, kanske det blir under 50 minuter då. Asfalt är ju trots allt lite enklare och lättare att springa på än sågspån och småstigar.

Kommentera

