h1

Lok milen. Ännu en gång

juli 9, 2012

Jaja, det börjar bli tjatigt det här med LOK milen men va fasen ska jag göra när höften säger ifrån på en gång om jag springer på asfalt. Skogen är mitt enda alternativ och att springa två varv på 5:an i Ryd till exempel känns tröstlöst helt enkelt.

Däremot kan jag tycka det är lite småtrist att farten håller sig borta. Låååångt borta dessutom. Idag blev det inte bra igen och det är smådeppigt när folk springer om en, sprang inte om någon denna gång. Däremot omsprungen. Av tjejer. Flera stycken…För att tänka positiv så får jag anta att jag är minst dubbel så gammal som dem. Så någon form av åldershandikap har jag väl. Eller???

Nåja, som jag tänker när det går som tyngst. Jag GÖR det ju i alla fall till skillnad mot många andra.

Kommentera

