h1

Nostalgiafton i Vadstena

juni 7, 2012

I går var det premiär för mig och Mustangen nere i Vadstena och onsdagarnas nostalgiafton. Vi gjorde oss ganska bra där nere, jag och bilen. Till och med så att jag fick med mig en ny vilstol, man ”ska” sitta framför sin bil och fika, och kaffe samt lite kakor dagen till ära. Här sitter jag och myser så gött i solen!

Niklas Palmer, Mustang

 

Denna gång var jag inte ensam utan den gode Jarmo följde med ner med sin pärla och vi gjorde oss minsann bra där vi stod. Han hade, dagen till ära, köpt en ny Sverigetröja, det var ju trots allt Svenska Nationaldagen!

Som ni ser är han mycket glad och nöjd, kan vara kaffet jag bjöd honom på. Eller kakan. Eller att han har en sådan snygg bil!

Kommentera

