h1

Wordfeud

april 12, 2012

Man är ju inte snabb på nyheterna i den digitala underhållningen, det har jag helt klart för mig. Särskilt när det gäller spel vilket jag inte håller på med så hemskt mycket. Men nu har jag i alla fall börjat att spela wordfeud och det är ju riktigt underhållande och till och med lite lärorikt då och då.

Dessutom är det fantastiskt kul att ha en massa spel igång och på det sättet ”träffa” sina vänner (eller ovänner, en del djävlar vinner ju hela tiden) under lättsamma former.

Mitt användarnamn är nickpalm om du vill spela med mig 🙂

Kommentera

