h1

F1 igång

mars 19, 2012

Då så, då var premiären avklarad. Första racet var förvånansvärt bra och underhållande med många omkörningar och omkastningar. Det tråkiga var att jag hamnade direkt i underläge på iRacetävlingen, Tompa tog ledningen med hela 22 poäng före mig. Hade detta varit förra året så hade mitt underläge känts hopplöst men i år är det andra poäng som delas ut och 22 poäng är inte alls så farligt. Bara att tippa rätt vinnare ger 25 poäng…

Jarmo hamnade besynnerligt nog bara 1 poäng efter.

En ny deltagare vid namn Martin tvålade till mig med 6 modiga poäng och har således 67. Sett ur ett nationellt perspektiv är vi dock mer än lovligt dåliga, ledaren dyngade in hela 137 poäng.

Jakten fortsätter redan nästa helg och då ska jag visa dem var skåpet ska stå!

Kommentera

