h1

Dåligt med träning

februari 29, 2012

I måndags planderade jag in att köra ett lunchpass på Feelgood, ett bodystep, som jag brukar vara med på. Stressar ner, hälsar på killen i kassan och loggar in mig i systemet och får en biljett, byter om och går in i salen där det är ca 25 pers som förväntasfullt står och väntar på instruktören. När det är 2 minuter kvar och ingen instruktör dykt upp går jag ut till repan och frågar killen var instruktören är varvid han säger: ” ja just det, jag måste ställa in passet, hon är ju sjuk”.

Jag frågar honom givetvis om det inte är lite väl sent att ställa in passet när det redan är 25 personer som står och väntar på att få dra igång, men han tittar bara på mig som om jag sagt något oerhört konstigt och sen ber han Mig gå in och säga att passet är inställt. Jag inser att han inte är något att diskutera med så jag går in och gör det. Inga muntra miner där inte…

Det var både en och annan svordom som sas där inne och i duschrummen efteråt…

Kommentera

