h1

Vilken Dag

februari 25, 2012

Cyklade! ner till Feelgood lagom till att första passet, ett spinningpass. Märktes på pulsen att det var förmiddagsträning, kroppen lixom inte har vaknat till. Tar en stund. Själva passet var väl inget att säga om förutom att musiken var på tok för hög några gånger. Men det har man ju fått börja vänja sig vid.

Efter spinning var det så dags för ett box pass och jösses va länge sedan jag var med på ett sådant pass. Det är ju för roligt, tänk att jag glömt bort dem. Måste köras flera gånger, är ju underbart att kunna ta ut sig.

Efter detta pass hade jag tänkt vila lite och ta en bit mat men så blev det inte, det stod ett bodypumppass och väntade och välpumpad av energi från en snickers var det bara att hänga i. Funkade förvånansvärt bra även om handlederna var lite småskakiga efter boxpasset.

Efter bodypumpen var det stepup på schemat, hann ”nästan” duscha, kom 2 min efter bara, men jag var bara tvungen att duscha och byta kläder, orkade inte med mig själv och hur jag luktade. Passet var ett tokbasic så inga konstigheter där. Efter att ha kört lite hopp och studs vankades det UFS eller vad det nu hette, ett kroppspass med en massa djävligheter helt enkelt. Tungt och jobbigt nått så alldeles, både muskelärt och för pulsen. På det passet toppade jag nog tröttheten, men det var ju å andra sidan det sista tunga passet för dagen.

Sist ut denna trainingday var nämligen ett yogapass och det måste jag säga, det var kanonbra! Fick sträcka ut musklerna och göra avancerad stretching. Allt skulle varit toppen om jag inte fick smaka på krampen några gånger, både i rygg, armar och benen! Med andra ord i hela kroppen. Inte helt lätt att göra övningarna då.

Efter det passet så var det fantastiskt att sätta sig i bastun och ta det lite lugnt innan det var dags att åka hem. På cykeln! Ska erkänna, det var lite småtungt faktiskt!

Men vilken dag, fantastiskt bra ordnat av NocOut.se

Kommentera

