h1

Tisdag och träning

februari 8, 2012

På tisdagar brukar jag köra intervallträning med nocout.se i Campushallen men ta mig tusan, igår gjorde jag inte det. Anledning är helt enkelt min höft som fortfarande inte är bra. Får ont efter att ha löpt och det kan ju inte vara bra.

Tog istället fram cykelskorna, klädde mig varmt och tog en runda kring Linköping med MTB cykeln. Kallt och mörkt men ändå, jag tycker ju om att cykla så…

Totalt blev det 1:15 minuter, inte alls lika effektivt som att springa intervaller men om kroppen säger nej, vad ska man då göra!

Kommentera

