h1

Tisdagspass

januari 18, 2012

Igår kördes det intervallpass på Campushallen med NocOut.se. Igen! Kvällens aktivitet var 7 x 800 meter med 1 minuts vila. Hade känningar i höften så jag tänkte värma upp ordentligt och sprang därför till Campushallen och väl där fortsatte jag uppvärmningen i 20 minuter till. Dessvärre hjälpte det inte ett SKIT!

Fick, redan när jag sprang dit, fruktansvärt ont och löpeffekten blev lidande. Själva passet genomfördes lugnt och sansat för min del, kunde helt enkelt inte springa fortare då varje “längre” steg gör ont. Ser förmodligen fördjävla löjligt ut när jag springer med mina korta steg…

Trots detta var det kul, häftigt med så mycket människor, tror vi var hela 44 pers i går! Allt som allt sprang jag 11 kilometer igår i alla fall.

Kommentera

