h1

Söndagspass

januari 8, 2012

Mellen damerna och herrernas avslutande del på skidtouren gav jag mig ut och sprang, dock inte långt idag. Kändes ganska direkt i höften, kom efter bara två kilometer och jag har hittat ett mönster. Springer jag med en snittid på under 5:15 per kilometer så kommer det höftonda ganska direkt, ligger jag över 5:30 verkar jag klara mig över halvmilen innan det gör ont. Känns ju onekligen så där…

I morgon tänkte jag börja mitt nya träningsliv, ska försöka få till över 20 timmars träning i januari för att ytterligare öka med 5 timmar i februari och nå 30 timmar i mars…gäller att spänna bågen i alla fall.

Kommentera

