h1

Crosstrainer

januari 5, 2012

Igår hamnade jag på Simhallen i Linköping tillsammans med Peter och vi var där för att träna. Väl på gymmet vankades det crosstrainer, ett redskap jag inte är helt bekant med får jag väl erkänna.

Tryckte in min vikt och valde sen ett Hill program och började jobba och bestämde mig för att köra programmet klart och sen gå vidare.

Efter 60 minuter var det slut. Och jag kände inte för att göra något mer. Men kul var det och jobbigt för hela kroppen. Fränt

Kommentera

