h1

Årets sista F1

november 27, 2011

Idag är det sista loppet för i år och det är tokspännande. Inte vem som ska vinna F1, den kampen avgjorde Vettel för länge sedan, han har varit fullständigt dominerande. Vem som ska komma tvåa är desto mer öppet, Button, Alonso eller Webber har alla chansen. Hoppas innerligt på Button!

Men den verkliga kampen, det är mellan mig och Jamppo i iRace tävlingen. Jag leder inför sista racet med ynka 3 poäng och är i sammanhanget ingenting. Jamppo har vunnit två år i rad, så det ta mig tusan min tur nu. Hoppas på det bästa men men…det har jag gjort förr!

Laddar inför racet som idag ska ses live hos den gode Tompa

Kommentera

