h1

Vieremä

november 9, 2011

Några dagar har passerat, kommit halvvägs så att säga och än så länge levererar Finland allt man kan önska och lite till dessutom. Vädret är kanon, människorna är otroligt trevliga, maten är god, bastun är varm, ölen flödar och kaffet är svagt, precis som det ska med andra ord!

Har till och med badat, 4 minus var det i luften när jag springandes från bastun kastade mig i sjön. Inte bara en gång utan tre gånger!

Middag med ryssar kan ta den vägen, lite orolig då även denna kväll skall tillbringas med ryssar, ikväll är det festkvällen har jag förstått…

Men jag bor på ett fantastiskt vackert ställe, sjön och bastu precis nedanför mitt rum!

Kommentera

