h1

Sista träffen?

oktober 29, 2011

Idag var nog årets sista bilträff, åtminstone om man får tro uppslutningen. Det var Classic Mustang Club Sweden som blivit inbjudna av Länsförsäkringar för att ställa ut på Tornby. Tvättade bilen och åkte ner, det vankades korv som jag inte ville missa, sen att få träffa några andra ur CMCS vore kul, har inte träffat någon ännu nämligen…

När jag kommer ner så står det bara en enda Mustang på området och jag försöker att smyga in men inte då, jag blir omedelbart invinkad och får ställa mig utanför dörren. Snor åt mig en korv och en dricka per omgående och går och tittar lite men då det inte händer något går jag därifrån, vankar över till Elgiganten för att kolla in en ny TV.

Men det var bra väder i alla fall 🙂

Kommentera

