h1

F1 från Japan

oktober 10, 2011

Igår morse var det Japans Grand Prix, startade klockan 08:00 och den den gode Jamppo kom hem hit i arla morgonstund. Själva racet var förvånansvärt kul för att vara Suzukabanan, den är inte precis känd för omkörningar men i år funkade det bra. Vettel blev trea och säkrade därmed VM titeln med 4 race kvar, imponerande.

I vår interna iRace gjorde Tompa en mäktig uppryckning genom att dynga in hela 52 poäng och hamnade på topp 10 listan, 8:e plats. Jarmo fick 39  och jag ynka 33, inte bra för min del. Trots det så leder jag fortfarande och det vore ju fantastiskt om jag kunde sno åt mig segern detta år, något som faktiskt aldrig hänt…

Kommentera

