h1

IT kvaliteer

augusti 22, 2011

Lite skoj är det allt att de gamla IT kunskaperna sitter kvar. Idag ominstallerade jag, fixade med ny comhem router med TV, bredband och telefoni hemma hos svärmor och allt gick igång, kändes bra. Det var svårare än jag önskade då en gammal router, trådlös sådan, spökade och gjorde det hela svårare än det borde varit. Men nu funkar nätet som det ska.

Telefonen får man vänta på enligt Comhems kundtjänst: ”jag ser att det funkar men det kommer nog att ta ett litet tag till” sa människan i supporten…undrar vad man ska behöva vänta på när han ser att det hela funkar men men, allt kan man inte förstå!

Jag fixade ”internet” och svärmor fixade mat, helt klart ett bra byte tycker jag.

Kommentera

