h1

Löprunda i Grebbestad

augusti 4, 2011

I måndags när vi anlänt till hotellet tog vi vårt pick o pack och gick iväg till en strand för lite bad och sol. Jag smög ner löparkläder för att eventuellt ta mig en runda i området och så blev det!

Sprang i ett fantastiskt väder och ett otroligt häftigt landskap, det är dock förbaskat jobbigt att springa på klippor. Efter några kilometer vände jag in emot land och fick ta några rejäla uppförsbackar, tokjobbigt

Efteråt kändes det dock väldigt skönt, enda smolket i bägaren var att ölen jag tog med till stranden blev tokvarma under tiden jag var ute och sprang, juniormisstag…

Totalt blev det 7,5 kilometer.

Kommentera

