h1

Kvällsrunda

juli 4, 2011

Efter en helg i götebort var det bara att snöra på sig skorna och bege sig till Vidingsjö för att springa lokmilen. Fick inte med mig någon utan fick hanka mig runt så gott det gick. Det märks dock att det är sommar, har gått up några kilo sen i maj då jag vägde precis över 80 kilo, nu är jag uppe i 84 och det märks på tempot. Var precis att jag klarade att komma under 50 minuter idag. V

Det får bli hårdträning igen! Varje kilo gör mer än man tror på tiden.

Kommentera

