h1

Boktips?

maj 12, 2011

Nu har jag läst ut Kristina Ohlssons tre böcker, Askungar, Tusenskönor och Änglavakter och är på jakt efter nya läsupplevelser. Innan Kristina var det Johan Theorins böcker, innan det Niklas Ericsson och dessförinnan Stefan Tegenfalk. Av dessa, i alla fall för mig, nya författare så tror jag att Kristina Ohlsson passade mig bäst, speciellt hennes sista bok Änglavakter! Niklas Ericsson…näe.

Finns det någon mer Svensk författare jag missat? Någon som har tips?

One comment

  1. Sofie Sarenbrant (helt ok), Ninni Schulman (gillade jag skarpt), Sara Lövenstam (gillar jag, dock inte deckare) och har du läst Lars Keppler?



Kommentera

