h1

Vilken lördag

april 23, 2011

En något tidig morgon, vaknade av att sovit på armarna och de hade somnat, fruktansvärt sätt att vakna på. Chockerande när man inte känner armarna!

Försökte somna om men det gick inte och sen kom son med flickvän ner för att äta tidig frukost och då var det bara att hänga på även om klockan inte ens passerat nio.

Frukost intogs på altan och vi var kvar där hela förmiddagen. Jag gav mig av på en löprunda vid tolvhugget, blev dryga 12 kilometer, och väl hemma hade barnen fixat mat, fantastisk taco. Därefter tvätta Volvo så att den skulle se lite representabel ut för kvällens träff i Jönköping.

Nu är det snart slut på denna dag, ska bara få en sista rapport från sonen innan jag kan somna in.

2 kommentarer

  1. Det där med att vänta på livstecken från barnen som är ute på rajraj, det ser jag inte fram emot…hu.


  2. Ja det är aldrig roligt att behöva vara orolig. Gäller att de får in i skallen att man är just orolig för vad som kan hända och att förklara för dem att kontakt är det viktiga. Jag har fullt förtroende för sonen och han får göra precis vad han vill, jag vill bara veta!



Kommentera

