h1

Kettlebells

april 14, 2011

Var på ett pass på Campushallen på lunch igår och det är bara att inse att det är otroligt jobbigt. Och kul! styrketräning med puls är häftigt. Har du inte prövat det någon gång så kan jag rekommendera dig att göra det. Har du inget kort på Campushallen kanske jag kan fixa en provgång.

Dagen avslutades sen med att Bosse kom över och så sprang vi till Ryd och tog 5:an och sprang sen hem igen. En trevlig runda på nästan 12 km. Fast det får jag helt klart erkänna, jag kände mig lite sliten efter passet på lunchen.

2 kommentarer

  1. Kettlebells är otroligt roligt att träna med 🙂
    Körde ni Turkish getups? När man tycker KB:n är för lätt kan man gå vidare i sin utveckling på den övningen: http://www.youtube.com/watch?v=uDQUlshxO_8


  2. Den där kör vi här hemma allt som oftast, en toppenöving 🙂



Kommentera

