h1

F1 från Malaysia

april 9, 2011

Tog pole denna vecka oxå, helt otroligt bra, fast i ärlighetens namn så tror jag inte att jag var ensam om just denna bravad. Fast Tompa hade inte Vettel utan Hamilton så redan där har jag fått in 4 poäng mer, gäller att vara nöjd så länge man är i toppen. Hoppas att min rad ska funka i morgon bitti när själva räjset drar igång, har Vettel på första, Hamilton på andra och sen Webber. Slår till med Schumi på fjärde men det är nog en förhoppning som kommer att grusas. Fast det är klart, det kan ju börja regna och då vet man aldrig vad som händer.

One comment

  1. Kolla min rad. Vettel som FEMMA…!



Kommentera

