h1

Larmet går

mars 28, 2011

Var inne på Stadium på Ikanoområdet för att ”kolla” om det fanns något att köpa. Det gjorde dessvärre inte. När jag skulle gå ut gick larmet och då det bara var jag som gick ut så insåg jag att det var för mig det larmade. En anställd kom fram och frågade om det hade pipit när jag gick in men det hade det inte. Började fundera på vad det skulle kunna vara och plockade ut telefon och nycklar, men det pep lik förbaskat. Tog ut plånboken och då gick det alldeles utmärkt.

Funderade om jag hade lagt något nytt i plånboken och det hade jag, 4 liftkort. Tog ur dem och då pep det inte längre. Se där vilken lärdom jag har fått lära mig idag.

Det är bra, man ska försöka lära sig något nytt varje dag!

Kommentera

