h1

Lördagstur

mars 5, 2011

Efter damernas 3 milslopp i längdspåret snörade jag på mig mina löparpjuck och gav mig ut i spåret för en mil, eller i alla fall en timmes löpning. Det var oerhört blött i spåret så tempot blev lite lidande minst sagt. Kände mig inte heller på topp denna dag så det blev en ganska behaglig runda. Fast slutet blev tufft med intervaller på 200 meter i 95% maxfart, det är jobbigt nått så alldeles.

Nu ska här duschas och sen börja med maten inför kvällen då det blir lite folk här hemma. Antal vet jag inte, men det är herr o fru Gardelid samt Flisborgs, mycket trevligt ska det bli. Öl står på kylning, isen är fixad till drinkarna och vin finns dessutom. Ordning o reda!

Kommentera

