h1

Träning under helgen

februari 27, 2011

Att det är viktigt med rutiner blir särskilt tydligt under helgen då det är väldigt lätt att träningen blir lidande. I veckorna finns lunchpassen som jag går på men i helgen, näe, det är något som fattas allt för ofta där. Pratade med Bosse i eftermiddag, han skulle ut och springa och undrade om jag ville hänga med man jag kunde inte, hade inte tid helt enkelt. Jag stod och lagade mat och sen skulle jag åka till min svåger för att lägga ut annonser på Blocket gällande kikare som vi har kvar efter svärfars gamla affär.

Jag kunde givetvis sprungit senare ikväll, men näe, det blir lätt att man struntar helt i det. Måste bli ändring på detta, det är ju kul att springa!

Ska se om inte den gode Bosse kan tänka sig att vi gör upp ett helgschema några veckor här framöver så vi vet när vi ska springa, det är ju trots allt Göteborgsvarv allt för snart!

Kommentera

