h1

Utebliven DN

februari 21, 2011

Mejl till DN!

Jag har nu för 3:e söndagen i rad inte fått min tidning.
Då jag prenumererar fre-sön så är felprocent oerhört hög…
Vad ska jag göra för att få min tidning? Att meddela att tidningen uteblivit har inte givit något resultat.
DN söndag är höjdpunkten, men det nöjet har jag blivit förvägrat.

Vad ska jag göra för att tidningen på söndagar? Sätta ut en lapp på min postlåda att jag VILL ha tidningen?

Vad gör Ni för att Jag ska få min tidning? Det är jag mycket intresserad av.
/Niklas

One comment

  1. […] svarar snabbt på mitt mejl jag skickade till dem och dessutom sakligt och bra, se […]



Kommentera

