h1

Vingåker

februari 4, 2011

Lena och jag tog oss till Vingåker outlett idag för lite shopping. Jag anser mig vara i ganska god fysisk form men när det gäller att gå och shoppa samt prova kläder, där står jag mig helt slätt jämfört med min fru.

Har nu slagit mig ner på fiket och tittar på när Lena far in och ut i provrummet med en aldrig sinande ström av nya kreationer.

Jag är impad av hennes entusiasm och energi. Själv är jag trött, snurrig och allmänt slut. Det är jobbigt att shoppa med frun.

Kommentera

